Måndag 17 februari 2014

Har under dagen haft sån otrolig molande värk i magen och halsbränna så jag håller på att bli heltokig. Värken i magen är för mig någonting positivt då jag vet att det beror på att lilleman växer som han ska, men det är trots allt inte skönt. Får hoppas att det går över under natten.
 
Om exakt två veckor ska vi hämta nyckeln till våran nya lägenhet. Kommer bli dyrt under mars månad då jag har både förarprov och flytten. Tanken är att vi ska köpa ny säng och inhandla fler saker till lillpyret för att få ordning på det så gott det bara går innan han väljer att säga hej till omvärlden. Är orolig över att jag kommer glömma något viktigt men förhoppningsvis blir det ingen panik över det, förr klarade man sig trots allt utan alla saker som numera är måsten.
 
Den 6 mars är efterlängtat då jag och min kärlek ska avnjuta 2 timmar på spa med valfri behandling, tror att vi båda behöver det nu när det är full arbetstid och mycket utöver det vanliga i vardagen.
 
Går in i vecka 27 på onsdag, tiden går så otroligt snabbt och magen växer så det knakar.
 
 
Frossle.com
Bloggsms.se

Kommentera:

Skriv en kommentar här!:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback