Pirrigt och efterlängtat.

Äntligen kommer vi in i mars månad - min provanställning har övergått i fastanställning och anställningsavtalet är påskrivet och färdigt, nu känner jag mig otroligt trygg! Trots att det inte är någonting som har tyngt mig så att det märks inser jag ändå att en tegelsten lyft från mina axlar.
 
Det är mycket som väntar i mars, till helgen blir det en tripp till Norge då brorssonen Liam ska döpas och redan nästa vecka ska vi hämta nyckeln till våran nya älskade lägenhet. Vi har ytterligare ett besök för att mäta mage och kolla värden hos barnmorskan samt att jag under veckans gång även har ett av förarproven hos trafikverket - jag är nervös om något! Så nervös att hormonerna krockar med stress/panik vilket orsakar smått kaos i min tillvaro. Jag njuter dock av att veta att om jag skulle kugga har jag spat att trösta mig med alternativt fira med. Vi hoppas på det absolut bästa såklart!
 
I övrigt har vi flytten att se fram emot till den 15 mars då det dessutom blir fullt hus i samband med det. Ny säng ska inhandlas, spjälsäng ska fram, skötbord ska monteras - vi ska helt enkelt komma iordning så gott det går i samband med att vi utökar vårat boende från 44kvm till 83kvm. Jag längtar!
 
Nu bjuder kvällen på lite teoriplugg och slapp i soffan för imorgon ska gravida fröken köra liten Renault Clio till Norge!
 






24 veckor in i graviditeten jämfört med 28 veckor - han växer och blir stark min lilleman med tics! <3
Frossle.com
Bloggsms.se

Kommentera:

Skriv en kommentar här!:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback