Allt och ingenting

Veckan har varit intensiv, Robbson ligger i soffan och har varit rätt däckad den senaste timmen.
Hämtade nyckeln till vår nya lägenhet i måndags och drog dit några mindre flyttlass samt inspekterade ytan åter igen. Är mäkta förvånad över hur fin lägenheten faktiskt är nu när den är urtömd och det inte ser ut som en ungkarlslya, så himla nöjd är jag!
 
I övrigt så gick hela min vecka åt att plugga körkortsteori då jag gjorde provet i torsdags, det var så nervöst och jag tvekade mycket när valet stod mellan att gå igenom svaren en tredje gång eller bara trycka på "rätta prov", riktigt skrämmande. Blev dock lättad och otrolig glad när jag tryckte på knappen och skärmen visade att jag blivit godkänd! Nu laddar jag bara upp inför körprovet, med lite tur så kanske jag äntligen har körkort inom en vecka!
 
Nu till helgen är planen att storpacka, få undan precis allt det där som inte används och trycka ner det i både kartonger och i påsar. Ska även se till att städa ur så mycket jag bara kan från lådor, skåp och dylikt.
 
I övrigt fall så hade vi det otroligt mysigt på spat i torsdags, för mig blev det 45 min ansiktsbehandling, 15 min fotmassage och sedan var det bara att bubbla och äta massor med frukt sista timmen!
 
 
 
 
 
 
 
Frossle.com
Bloggsms.se

Kommentera:

Skriv en kommentar här!:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback