Nya tider, nya rutiner

En månad går snabbt, det känner jag nu. Var ett bra tag sedan jag gjorde ett blogginlägg men det är verkligen ingenting som jag lägger någon vikt i nu när man har ett helt annat liv och nya rutiner.
 
Kan inte påstå att det är mycket nytt just i vardagen som skett under den senaste månaden, det riktigt positiva är ju att sambon klarat körkortet och att vi har köpt en bil - Mitsubishi Galant kombi, som ska hämtas från bilhandlaren idag. Inte nog med att vi ordnat det för oss så ska vi till Orsa björnpark tisdag - fredag för att bara ha lite familjemys i ett par dagar, det ser jag riktigt mycket fram emot, stugan vi har hyrt har öppen spis så här ska njutas i fulla drag!
 
Från det ena till det andra så ska jag dra tummen ur röven och se till att börja med träningsrutiner så att jag fortare kommer tillbaka till den kropp jag hade innan graviditeten, man är såklart väl medveten om att man aldrig kommer se exakt likadan ut men att få tillbaka den snyggare kroppen ska allt gå. Tanken är långpromenad mån, ons och fredag sen pilates/styrketräning hemma de andra två vardagarna, helgerna ska vara "träningsfria" och mer för att spendera tid med sambon. Blir att åka förbi någon sportbutik och köpa hem vikter och en träningsmatta.
 



"Mjaa, vet inte riktigt om jag gillar den idéen.."




"Mamma, vad sysslar pappa med?"
 
Frossle.com
Bloggsms.se

Kommentera:

Skriv en kommentar här!:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback